Skola idag...

2013-05-20 | 07:35:55 | Allmänt | 1 Kommentarer
Idag är det lång skoldag och måndag dessutom. Inte det roligaste direkt. I eftermiddag blir det mer plugg, en promenad med Ezmeralda och stängsling som gäller. Fullt upp alltså!
 
Förresten så kom mina ridstövlar igår. Är inte säker på om jag ska byta dem eller ha kvar dem än. Det kan ju vara så att de bara är väldigt stela och att jag behöver gå in dem här hemma först. Sjukt snygga är de i vilket fall. Jag ska några bilder senare så att ni kan få se.
 
Har inte tid att blogga mer just nu, måste ju bort och ge Ezmeralda frukost! Vi hörs senare!
 
 

Kommentarer
» Camilla

ja låter som du har lite att göra ;D..

SV: att jobba dom från marken exakt vad vill du göra med henne? Frihets dressyr, eller gå över och under saker?

2013-05-20 | 11:27:47
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback