Slapp söndag

2013-05-12 | 20:13:08 | Allmänt | 1 Kommentarer
Spenderat kvällen igår ensam i mormors hus med mina brorsor. Vi lagade tacos och åt tills vi höll på att spricka. Sen blev det lite filmmys tillsammans till de gick och la sig och lämnade mig ensam med mina fysik och kemiböcker... Mindre roligt. Vaknade sen imorse med en väldans massa magsmärtor och sjukt ont i ryggen efter att ha sovit på den hårda soffan. Tänker aldrig äta sådär mycket igen säger jag bara. Eller sova på en hård soffa...
 
Jag fick pluggat färdigt och var ute och sprang en runda på några km innan vi åkte hem. Då pysslade jag lite med videon jag redan lagt upp här på bloggen och tog det rätt så lugnt. Det behöver man ju också ibland! Nu på kvällen ska jag och mamma bort till stallet för att skritta ut en sväng i solen. Mysigt värre :) Vi ska också se till att få avmaskat dem så att allt är redo för betessläppet på onsdag. Längtar!
 
Har ni gjort något speciellt idag?
 
 
Blött ekipage i fredags...
 
 
 

Kommentarer
» Olivia Gustavsson

sv. det är verkligen jätteskönt! :D

2013-05-12 | 20:31:41
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback