Tisdagmorgon

2013-05-14 | 08:09:54 | Allmänt | 0 Kommentarer
Har egentligen ingenting speciellt inplanerat idag. Vet inte ens varför jag skriver ett inlägg när jag ändå inte har något vettigt att skriva...
 
I vilket fall så ska jag snart ta mig ut i regnet för att cykla ner till bussen. Vi har en kort dag i skolan och slutar två vilket är sjukt skönt. Sen efter skolan blir det No-plugg för hela slanten. Har ett dubbelprov imorgon i både kemi och fysik. Jobbigt! Men sen är det faktiskt knappt några prov kvar innan vi slutar så det är väl lika bra att få det överstökat.
 
Ezmeralda fick vila igår eftersom det praktiskt taget vräkte ner regn och det kändes inte direkt speciellt kul att ge sig ut i det. Om man ändå hade ett ridhus... Idag så hade jag tänkt NH-träna. Det var ett tag sen och det känns som att vi behöver friska upp kunskaperna lite. Det blir nog mest grundövningarna och så kanske vi går in lite på den spanska skritten också beroende på hur arbetsvillig hon verkar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback