Usch

2013-05-13 | 07:51:12 | Allmänt | 1 Kommentarer
Började måndagen med att försova mig och var tvungen att stressa för att hinna till stallet. Inget bra sätt att börja veckan på direkt...
 
Avmaskningen igår gick i vilket fall väldigt bra. Ezmeralda tyckte att det var lite obehagligt men hon skötte sig fint ändå. Så nu är det bara att vänta och se om hon tjockar till sig! Vi red ut en sväng också, jag och mamma. Jag red barbacka, det är nästan standard nuförtiden, haha. Hon var väldigt fin, lite överdrivet på kanske, men framåtbjudning är ju inte nåt negativt direkt.
 
Idag blir det en lång dag i skolan, sen en massa plugg som ska tas omhand här hemma och sen kanske jag förhoppningsvis hinner rida ut en runda. Det beror nog på hur duktigt jag jobbar, haha :)
 
Ha en bra dag nu allihop!
 
 

Kommentarer
» Camilla

åå jag älskar att rida barbacka =)... Hoppas hon blir lite tjock nu då ;).. Ska avmaska mina oxå snart men väntar på odlingen. Sen så ska dom få gå ut i en hage som innehåller lite mera gräs än sin nuvarande!!!

2013-05-13 | 10:16:43
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback