Åh, längtar till julen!

2013-11-22 | 06:56:00 | Inspiration | 1 Kommentarer
Nu på senaste tiden har jag börjat längta så otroligt mycket till julen! I skolan har vi börjat träna med luciatåget och tomtar och annat juligt har börjat dyka upp lite här och var i tv-reklamen och i tidningar, så man märker att det börjar närma sig. Förra året hade jag ingen direkt julkänsla alls, men i år så ska det bli andra takter!
 
Något av det absolut mysigaste jag vet är att julpynta i stallet och i år ska såklart bli det bästa året hittills. Har en massa ideér redan! Även att rida ut barbacka i snön och tidigt på julaftonsmorgon är fruktansvärt mysigt för vad kan vara mer magiskt än att virvla fram i galopp i månskenet när alla andra fortfarande sover?
 
 
Har ni några speciella jultraditioner i era stall/ med era hästar?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
» Lovisa

Hmm vi brukar julpynta och sen ge nått gott på julafton. I år tänkte jag baka en "häst-tårta". Sen har vi också införskaffat oss en tomteluva och ett rött ländtäcke där det står "Merry Christmas" på, haha, gulligt :3
Ska också rida barbacka i snön på julafton, mysigare än mysigast!!

2013-12-09 | 21:19:51
URL: http://looviisaar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback