Fem och en halv timma senare...

2013-11-01 | 21:15:01 | Ezmeralda | 3 Kommentarer
Idag blev det väldigt lång tid i stallet. Inte för att jag säger emot direkt, det är ju så mysigt!
 
Jag och Lovisa var i alla fall borta i paddocken och red och det gick faktiskt riktigt bra. Ezmeralda var väldigt tittig och orolig till en början, men blev rätt så fin efter ett tag. Vi testade faktiskt på en början till enkla byten för första gången och jag tycker att det gick över förväntan faktiskt. Även skänkelvikningar bemästrade vi utan några större problem idag! Däremot har Ezmeralda börjat med en ny ovana där hon krullar ihop halsen och försöker att krypa in jättemycket bakom lod när hon tycker att det blir för jobbigt. Så vi har något att jobba med också...
 
Är dessutom fruktansvärt stolt över min häst som faktiskt lyckades stå stilla under den tiden hon fick stå uppbunden vid staketet när jag hjälpte Lovis med Gloi. De testade på att göra skänkelvikningar de med och det såg riktigt fint ut faktiskt!
 
De flesta bilderna blev helt suddiga eftersom det var rätt så mörkt och kameran ville inte riktigt samarbeta, men ni kan få se några stycken i alla fall.
 
 
 

Kommentarer
» Olivia Gustavsson

sv. åh tack :D

2013-11-01 | 22:12:42
URL: http://oliiviiagustavsson.se
» Maja

Vad kul att det gick bra för er :)

2013-11-01 | 23:04:14
URL: http://twinphoto.blogg.se
» Cajsa Jennefors

Vilken fin blogg du har! :)

2013-11-02 | 11:04:27
URL: http://cajsajennefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback