Hemma igen

2013-11-03 | 17:52:15 | Allmänt | 1 Kommentarer
Klarade av resten av dagen på jobbet utan några större problem tack och lov. Som tur var hade jag gjort större delen av mockningen på morgonen och behövde bara försöka mig på att mocka tre boxar med bara en hand. Det var inte det lättaste, men vill man så kan man! Däremot blev det ingen ridning för min del. Följde med Lovisa när hon red Gloi en sväng, men kände att jag nog behöver två händer för att kunna rida min egna häst. För säkerhets skull liksom...
 
Nu tänkte jag sätta mig och slänga ihop en liten video för första gången på hur länge som helst. Har en massa gamla klipp jag aldrig använt och även några stycken från ridpasset i fredags som Lovisa filmade och tänkte få gjort någonting med allihop. Om det blir klart så kanske jag lägger upp det här ikväll, så kika gärna in då!
 
 
 
 
 

Kommentarer
» Olivia Gustavsson

sv. ja det håller jag med om!!

2013-11-03 | 22:10:18
URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback