Life is amazing...

2013-11-17 | 21:17:40 | Ezmeralda | 0 Kommentarer
Den senaste tiden har allting känts väldigt bra och det är otroligt skönt när allting rullar på för en gångs skull. I fredags hade jag en jättebra sista dag på praon med massa härliga människor och nu i helgen har det varit mycket häst, både hemma och på jobbet, och även fått träffa en massa folk.
 
Ezmeralda mår bra och har varit otroligt fin de senaste dagarna. När vi var i paddocken igår fick vi till en sån fruktansvärt fin form på slutet att jag bara satt där i chock för att hon gick så grymt bra. Dock tog det rejält med jobb, men så fin i formen tror jag aldrig att jag har lyckats få henne när jag ridit själv utan hjälp. Speciellt eftersom de utanför paddocken höll på att köra omkring med fyrhjulingar, såga ner träd och tömköra en unghäst i rundcorallen. Hon var jättespänd och stressad den första halvtimmen, men sen slappnade hon av och fokuserade sig på att jobba istället. Så stolt över min fina häst!
 
På vägen hem testade vi även att hoppa över ett litet nerfallet träd vilket Ezmeralda tycket var jättekul och hoppade ett jättesprång med öronen helt spikade framåt.
 
 
Ezmeralda igår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback