Sjuk...

2013-11-21 | 21:05:04 | Allmänt | 0 Kommentarer
Jag trodde att jag hade haft nog med att vara sjuk för detta året, men icke sa nicke, nu har jag dragit på mig en sån där rejäl dunderförkylning igen. Stannar hemma imorgon och vilar så blir det förhoppningsvis bättre. Har ju både jobbet och dressyrträning för Maria på söndag och det har jag inga planer på att missa!
 
Mamma var jättegullig och var borta och fixade i stallet åt mig nu på kvällen, tack så mycket! ♥
 
Ezmeralda fick sig en extra vilodag eftersom jag inte riktigt hade någon ork eller motivation att kravla mig upp på hennes rygg för en runda i mörkret i skogen, men det är väl bara skönt för henne skulle jag tro.
 
Ha det bra allihop och hoppas att ni lyckas hålla er friskare än mig! :)
 
 
Bild från förra året. Lillan... ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback