Jag älskar hösten!

2013-10-11 | 22:29:04 | Ezmeralda | 0 Kommentarer
Idag var en sån där otroligt mysig höstdag när allt bara känns underbart och livet är som bäst. En otroligt härlig känsla kan jag tala om!
 
Tog med mig kameran till stallet idag eftersom det var så otroligt vackert ljus i solnedgången och jag har ju fortfarande inte lagt upp några färska höstbilder här på bloggen så det var allt dags. Jag plockade ut Ezmeralda från hagen och så gick vi en runda och stannade på flera ställen vi hittade med fina bakgrunder för att knäppa lite bilder. Ezmeralda var faktiskt förvånansvärt samarbetsvillig och förstod rätt snabbt att jag ville att hon skulle stå stilla och se söt ut. Blev i alla fall väldigt nöjd med flera av bilderna. Sen mötte vi en av älgarna idag igen... Det är fyra gånger på bara en vecka nu!
 
När vi kom tillbaka till stallet tog jag in Gloi och red en runda på honom. Det var väldigt länge sen jag red honom sist och eftersom jag hade lite tid över var det en kul grej att göra. Han var till en början väldigt seg, men piggnade snabbt till och både töltade och galopperade på som bara den. Han är så härlig den lilla hästen!
 
 
 
Några bilder från idag, visar fler imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback