Stallmorgon

2013-10-11 | 07:52:44 | Allmänt | 0 Kommentarer
Godmorgon på er allihopa!
 
Jag var borta och morgonfodrade och släppte ut hästarna för ca två timmar sen och nu ska jag strax dra mig till skolan. Kan säga att jag verkligen uppskattar att det är fredag idag! Hästarna har bytt från sin gamla sommarbeteshage och går nu i samma som dde gick i i våras. Det växer mer gräs där så de verkade väldigt nöjda i alla fall. Matte var också nöjd – nu blir det mycket kortare att gå vid in och utsläpp... :)
 
Ikväll tror jag att jag ska longera Ezmeralda eller något liknande. I och med att hon gick så hårt igår skulle jag vilja jobba henne från marken idag och se hur hon rör sig lite bättre. Hon har ju varit så otroligt stel i höger det senaste.
 
 
Vad har ni för fredagsplaner?
 
 
 Ezmeralda & Gloi i den hagen första gången vi släppte ihop dem i våras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback