Storm på gång!

2013-10-28 | 15:40:30 | Stallet | 1 Kommentarer
Har tagit in hästarna tidigt idag och sitter nu hemma och väntar in den där stormen som tydligen ska komma. Hittills har det väl inte hänt något direkt... Förhoppningsvis blir det inte alltför farligt utan att jag fortfarande kan ta mig bort till stallet senare och kvällsfodra, men de fick lite extra hö för säkerhets skull. Stackars Ezmeralda var så blöt och kall att hon stod och skakade i hela bakdelen när jag tog in dem. Snacka om ruskväder!
 
Imorgon ska vi kanske hoppträna, jag & Ezmeralda så vi får hålla tummarna för att stormen inte gör alltför mycket skada med nerfallna träd och liknande. Annars får vi väl hoppa terränghinder istället, haha... ;-)
 
 
Passa på att mysa till det lite extra nu när man ändå måste hålla sig inomhus. Det tänker jag göra i alla fall!
 
 

Kommentarer
» - S C H N A I L G U L L -

Sv; alltså vad man ska och inte ska är upp till sig själv men om man ska ta ur detta perspektiv så är ju remonten den absolut värsta sorten. Vanlig nosgrimma kan man ju faktiskt höja upp ett snäpp om den sitter lite för långt ner!

2013-10-30 | 11:01:10
URL: http://schnailgull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback