Måndag

2013-09-23 | 07:20:58 | Allmänt | 0 Kommentarer
Jag skrev ett långt inlägg om hovslagarbesöket på bloggappen igår, men den kraschade och allt försvann och jag orkade inte skriva om. Men jag kan ge er en kort sammanfattning i alla fall. Ezmeralda var superspänd till en början, men skötte sig ändå otroligt fint. Tråkigt nog hade hovslagaren ont i ryggen efter att ha skott Gloi och Ezmeraldas framhovar, så hon fick inga bakskor. De kommer han tillbaks och fixar på fredag. Då krävde han också att Ezmeralda skulle vara bedövad...
 
Idag ska jag och mamma rida ut tillsammans. Ezmeralda har vilat i helgen och borde ha rätt så mycket överskottsenergi att göra av med skulle jag tro... Det blir ju mörkt rätt så tidigt nu, men vi borde hinna med att rida en rätt så lång runda i alla fall.
 
Vad ska ni göra idag?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback