Mys i hagen

2013-09-05 | 21:02:40 | Ezmeralda | 0 Kommentarer
Kände mig lite bättre nu framåt kvällen så jag cyklade bort och passade på att bara sitta i hagen och titta på hästarna när de betade. Hade med mig min kamera och mina hörlurar så jag lyssnade på musik och knäppte lite bilder. Måste säga att det var supermysigt, absolut något jag tänker ta mig tid att göra igen. Ezmeralda var jättegosig och ville mer än gärna kela med mig än stund medans Gloi var lite mer motvillig precis som vanligt.
 
Måste bara passa på att påpåeka hur otroligt tjock min häst har blivit. En hel sommar med bra bete har definitivt satt sina spår på henne kan man säga... Nu har hon ju tappat massa muskler i ryggen av all vila så hon ser verkligen riktigt bukig ut. Men nu när både hon och jag är någorlunda friska så är det bara att köra på, det är dags för henne att bli biffig som sin pappa. Kanske inte riktigt mycket, men lite mer muskler skulle inte skada.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback