På väg till jobbet

2013-09-15 | 06:41:16 | Allmänt | 1 Kommentarer
Det blev en tidig morgon idag, precis som vanligt på söndagar. Jag har morgonfodringen tidigt nere på travbanan så det är bara att pallra sig upp och dra sig ner dit. Det är ju roligt i vilket fall!
 
På mina två raster mellan passen på travbanan ska jag få klart i stallet, det är bara väldigt lite kvar, och så ska Ezmeralda longeras en stund. Tänker ha henne inspänd och med träns den här gången eftersom hon var så väldigt svår att hålla sist när jag longerade henne i grimma. Hon blir ju så grymt taggad, sötisen! Sen ikväll ska vi köra lite mer hö och halm till stallet och sen är det bara att ta in hästarna. Ska bli så sjukt mysigt att ha dem inne igen!
 
Vad ska ni göra idag?
 
 
 
 

Kommentarer
» Anita

Söt bild :D

2013-09-15 | 19:35:42
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback