Rolig morgon!

2013-09-28 | 10:27:02 | Allmänt | 1 Kommentarer
Mitt första pass på travbanan idag har varit riktigt roligt faktiskt. När jag varit där ett par timmar började det komma en massa hästtransporter och lastbilar tills parkeringen var helt full. Det var hästar och människor överallt och jag förstod ingenting, haha. När jag frågade en av hästägarna fick jag reda på att de tydligen kör provlopp varannan lördag på stora banan. Superkul! De hade knappt börja värma dem ens när jag gick hem efter första passet så jag stannade inte för att titta. Men det skulle vara flera lopp så om jag har tur hinner jag se lite när jag går tillbaks vid lunch.
 
Ezmeralda ska få vila idag efter att ha fått både lugnande och vaccin mot hästinfluensa igår. Hon kommer antagligen bli galet pigg, men i helgen ska hon ta det lugnt så får jag väl trötta ut henne ordentligt på måndag istället...
 

Har ni några planer för denna fina dagen?
 
 
Ezmeralda igår när hon fått lugnande innan skoning. Ser hon inte för söt ut med sin hängande underläpp? :)

Kommentarer
» Maja

Åh, hon är så söt :')

2013-10-02 | 14:13:36
URL: http://twinphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback