Tidig morgon

2013-09-18 | 07:32:48 | Allmänt | 1 Kommentarer
Den största nackdelen med att ha hästarna inne på natten är absolut att man måste gå upp så fruktansvärt tidigt. Ska man hinna med stallet, att ta en dusch, äta frukost och fixa ordning sig innan bussen går så måste man gå upp bra mycket tidigare än innan. Men jag antar att det är en vanesak så jag kommer väl in i det så småningom.
 
Idag ska prinsessan få sig en uteritt hade jag tänkt. Får se om mamma har lust att hänga med ut annars så rider vi själva. Ska också prova vintertäcket jag köpte för ett tag sen. Det ser väldigt stort ut och jag är osäker på om det kommer att passa även om det är rätt storlek på det.
 
 
Är hon inte vacker?!

Kommentarer
» fridan

och jag längtar tills jag har kalle o co hemma så jag får gå upp tidigt varje dag för att mysa runt i stallet, ihihi!

2013-09-19 | 20:51:20
URL: http://kaloescha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback