Godmorgon!

2014-04-17 | 08:25:45 | Allmänt | 1 Kommentarer
Idag blev det tidig uppstigning eftersom jag var tvungen att ta tåget till Borås kvart i sju för att hinna till min tid hos tandläkaren. Stackars hästarna såg lite vilsna ut när vi väckte dem vid 5 för att morgonfodra och slänga ut dem i hagen. Nu blir det i alla fall att spendera dagen i Borås, vi ska luncha på stan och sen förhoppningsvis hinna ta en sväng till myone!

Ikväll promenerar jag nog bara en sväng med Zessan. Hon jobbade hårt igår och imorgon ska vi en långtur med sällskap så det är väl bra att spara lite på krutet. Har både film och några bilder från träningen igår ocksåsom jag kan visa ikväll, så kika in lite senare!


Mobilbild från igår

Kommentarer
» Anita

Så fin :D

2014-04-17 | 13:26:16
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback