Saknar

2014-04-27 | 14:29:00 | Video | 2 Kommentarer
När jag skrev lite om mig & Charm i ett inlägg igår fick jag såna enorma saknadskänslor och kände mig tvungen att sitta och kolla igenom alla gamla videos jag gjort på den tiden när det bara var han och jag. Längtar tillbaks så otroligt mycket! Tänkte i vilket fall att jag kunde visa några av videosarna. Hade en superdålig kamera på den tiden, så kvaliten är kass, men det är inte det som räknas. Man kan verkligen se vilken fantastisk häst han var i de här klippen, alla kunde hantera honom. Han lärde småbarn och flera av mina kompisar att rida och skötte sig som en perfekt gentleman. Den här hästen var verkligen något extra.
 
Och innan någon börjar reagera på att "OMG, hon rider på pessoa, värsta djurplågaren!", JA jag red på ett pessoa när jag hade Charm. Det var det bettet hans ägare skickade med och på den tiden visste jag inte att det hade hävstångseffekt även om man använde det som ett vanligt tränsbett. Feel free to judge me
 
 
  
 
 
 

Kommentarer
» Olivia Gustavsson

sv. åh tack så jättemycket :D eller hur :D

2014-04-27 | 16:55:51
URL: http://oliiviiagustavsson.se
» Miya

Detta är nog ett känsligt ämne, så du behöver inte svara om du inte vill. Men jag har ingen aning om varför du inte har kvar Charm (har inte läst denna bloggen alls länge)... Så varför har du inte kvar honom? Som sagt förstår jag om det är jobbigt att svara på frågan, så du behöver inte göra det om du inte vill

2014-04-28 | 21:43:28
URL: http://dearhorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback