Söndag

2014-04-27 | 11:48:19 | Allmänt | 0 Kommentarer
Åhh det är så jättehärligt väder ute idag, bara älskar det! Att gå omkring på jobbet har kännts rätt så chill hittills även om det varit mycket att göra, speciellt med vatten eftersom dom dricker så mycket nu när det är varmt. 
 
Mina hästar står i hagen och solar och tuggar hö, jättemysigt verkade de ha det. Inte så långt tills de frå gå ut på bete nu heller! Och med tanke på hur mycket flugor det var imorse så antar jag att det även har blivit dags att plocka fram flugspray och flughuvor. Lite mindre roligt...
 
Ikväll när det blivit lite svalare ska jag ut med Zessan en sväng. Antingen tar vi oss bort till paddocken eller ger oss ut en sväng i skogen, har inte riktigt bestämt mig än. Får se hur mycket tid det blir över efter att jag har gjort klart allt skolarbet som ska bli gjort.
 
Nu ska jag ner för skift nummer två på travbanan. Ha det så härligt allihop!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback