Update

2014-04-03 | 22:21:14 | Allmänt | 1 Kommentarer
Var i stallet lite senare idag, ungefär vid åtta fick de komma in så det kändes inte värt det att gå ut och göra något vettigt. Istället pysslade jag och Ezmeralda länge i stallgången istället. Jag ryktade henne länge och sen fick både man, svans och pannlugg en trimning så nu ser hon lite mindre vildhästaktig ut. Övade också på att göra en ny sorts inbakad fläta i manen bara för att det fanns tid till det liksom. Jättemysigt tyckte både jag och Z, hon stod och sov och gäspade medans hon blev ompysslad.
 
Gloi har blivit riktigt grinig efter några dagar med medicin och nu vänder han rumpan till så fort jag kommer in i boxen. Stackars liten, inte roligt att vara sjuk... Han går mycket bättre nu i alla fall och man kan knappt se om han markerar i skritten. Däremot så kändes hans knä lite konstigt idag när jag kände igenom honom och det var som en stor vätskefylld bula där svullnaden har varit. Någon som har en susning om vad det är och varför??
 
 
 
 Sötisen förra året

Kommentarer
» Anita

Så fin! :D

2014-04-06 | 07:11:26
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback