Måndag 17/2

2014-02-17 | 07:32:40 | Allmänt | 1 Kommentarer
Kan säga att jag däremot inte är lika taggad på att skolan ska dra igång igen... Lovet var som en välkommen paus från verkligheten och nu tar det emot att dra sig upp ur sängen och ta nya tag i skolan. Men det blir bara att kämpa på för om man tänker efter är det inte såå fruktansvärt långt kvar nu.
 
Ezmeralda har jag bestämt ska få ridas ut en sväng idag. Nu när hon har stått ända sen förra veckan kan man gissa att hon har mer än lite överskottsenergi att bli av med. Enligt de som hade henne när jag var borta har hon varit rätt så vild och svårhanterad i veckan så vi får väl se hur det går. Kan nog bli väldigt roligt! Tanken är att jag först ska bara känna på henne och se hur hon känns och sen hitta någon lämplig sträcka där jag låter henne sträcka ut och hoppa och skutta bäst hon vill så att all den där energin får ett utlopp någonstans. Förhoppningsvis sitter matte också kvar på pilotplatsen efter detta...
 
 
 

Kommentarer
» Olivia Gustavsson

sv. ja det är synd, sjukt snyggt annars :D

2014-02-17 | 10:39:49
URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback