Veckoplanering v.3

2014-01-13 | 06:21:00 | Ezmeralda | 0 Kommentarer
I och med att hon bara har tre skor nu så får hennes schema bli rätt så lugnt denna veckan. Det var inte säkert att hovslagaren kunde komma ut så vi får se hur det blir. Jag har dessutom ett jättestort prov på torsdag så det blir väl bara bra att jag får lite extra tid att plugga på. Så här ser våran vecka i alla fall ut om hovslagaren inte kan komma ut i veckan.
 
 
Måndag: Promenad
 
Tisdag: Lastträna
 
Onsdag: Trickträna
 
Torsdag: Ta med Ezmeralda som handhäst när jag rider Gloi
 
Fredag: Longera (?)
 
Lördag: Promenera en sväng
 
Söndag: Jag jobbar. Ta Z som handhäst?
 
 
 
Åh vad jag saknar sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback