Falsterbo!!!!!!

2014-07-06 | 12:02:39 | Allmänt | 3 Kommentarer
Är jättetaggad för veckan som kommer för det är ju nämligen Falsterbo-veckan!!!! Som vanligt så ska jag och mamma självklart åka ner och i år följer även bästaste Hanna med! (För er som inte vet så är Hanna världens bästa och även den som fick mig att börja blogga från första början). Kommer i vilket fall att bli superkul, vi åker ner på tisdag och bor på hotell i Malmö, går på Falsterbo på onsdagen och sen åker vi hem på torsdag.
 
De sakerna jag ser allra mest framåt är terränghoppningen såklart, den är alltid en favorit, sen även showen med spanska hästar och semifinalen för 5:åringar i Folksam Scandinavian Open. Men det är massa roligt så jag ser fram emot allt! Har även en hel del saker jag ska kika efter på mässan.
 
Kommer ta med kameran och även mitt nya objektiv så förhoppningsvis blir det en del vackra bilder! 
 
Ska ni till Falsterbo? Vilken dag och vad ser ni mest fram emot?
 
 
Bjuder på några bilder jag knäppte förra året
 

Kommentarer
» Alice

Jätte fin blogg!

SV: Nej riktigt snygga är dom, billiga och passar perfekt dessutom :)

2014-07-06 | 12:09:40
URL: http://isalhorses.blogg.se
» Wilma

Åh med gud vad roligt! Jag ska dit på fredag och lördag :D
Sv: Ja, jo men så kan jag också vara, att jag kommer på något som måste göras. Dör så irriterande det är, man är dödstrött och bara "fasen, det glömde jag" ;)

2014-07-06 | 15:08:03
URL: http://wilmafur.se
» Josefine

Måste börja säga att du har en superfin blogg! Och vad fina bilder, önskar att jag också kunde åka till Falsterbo.. :(

2014-07-06 | 18:15:43
URL: http://stylebyjosses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback