Godmorgon!

2014-07-06 | 09:53:55 | Allmänt | 0 Kommentarer
Idag var det som tur var ett väldigt lugnt morgonpass på travbanan, bara två hästar som hade stått inne under natten och det fanns tillräckligt med vatten i hagarna så det var inte jättemycket för mig att göra. Trots att jag var en aning sen för att jag försovit mig så var jag hemma till klockan nio vilket var väldigt skönt. Förra söndagen var det ju så stressigt och mycket att göra att jag inte var hemma och kunde äta frukost förrän efter klockan ett (!).
 
Idag ska jag förutom att jobba i eftermiddag också hinna rida Gloi och sen dressyrträna med Ezmeralda hos Maria ikväll. Gloi ska få en lite längre uteritt än vanligt idag. Han har trappats uppl ångsamt under snart två veckor nu så jag tror att han orkar det. Ezmeralda får följa med som handhäst så håller hon sig nöjd. Ska även börja packa inför Falsterbo ikväll om jag orkar.
 
Det blir första gången jag rider dressyr i nya sadeln så det kommer att bli spännande att se hur hon sköter sig. Om det går bra och Maria tycker att den verkar funka bra så blir det att vi köper den, just nu är den ju bara på prov. Älskar sadeln jättemycket så hoppas verkligen att det blir så!
 
Ha en bra dag hörni!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback