Lördag

2014-07-19 | 08:56:33 | Allmänt | 2 Kommentarer
Godmorgon allihop!
 
Idag är jag inte riktigt säker på vad vi ska göra innan Hanna åker hem ikväll, men vi kommer säkert på något. I eftermiddag har jag i vilket fall som helst hand om fodringen nere på travbanan eftersom Jennifer skulle åka iväg. Blir mysigt, är ju så väldans fäst vid "mina" travhästar. Kommer sakna både dem och jobbet massor i höst.
 
Sedan kommer även en annan sak hända, för jag och Hanna ska rida ut med hästarna. Ingen stor grej egentligen, men på sätt och vis så är det det för mig och Ezmeralda. För Hanna ska nämligen rida Zessan och jag Gloi och det blir första gången sen Zessan flyttade hit som någon annan än jag rider henne. Ska bli jättespännande att se hur det funkar! Tror ju självklart att det kommer gå bra, hon är ju en jätteschysst häst att rida, men kommer att bli intressant att se henne från marken. Eller ja, Glois rygg... Vi ska i alla fall ta en lugn och hyfsat kort runda eftersom de fick ett så hårt pass igår. Mest i skritt och trav skulle jag tro, ska se om jag kan få Gloi att tölta en lite längre sträcka nu när vi inte har Ezmeralda på släp.
 
Kommer självklart berätta mer om hur det gick ikväll!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
» Jenny

De låter som en härlig dag! Och kul att få se sin egna häst från marken, eller för dig - uppe på en annan hästs rygg ;)

2014-07-19 | 11:30:21
URL: http://jennygunnnarsson.blogg.se
» Wilma

Vilken fin bild! Hoppas du får en superbra dag!

2014-07-19 | 13:48:42
URL: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback