Fotografering med hästarna

2014-06-02 | 21:44:22 | Ezmeralda | 1 Kommentarer
Idag hade jag den stora turen att få med mig en gratis fotograf hem, yay! Vi tog båda hästarna bort till en jättefin äng där det klickades över 600 bilder sammanlagt!! Vi har suttit och kollat igenom dem nu och det är en hel del fina bilder kan jag lova. Min iPhoto är lite motvillig just nu, men ska se om jag kan få visat någon bild nu i alla fall.
 
Båda hästarna skötte sig superfint och visade upp sina bästa sidor (emellanåt i alla fall...) Ezmeralda var lite jobbig att rida, hon körde mest sina giraffimitationer och det var inte speciellt vackert direkt. Men hon får vara lite stel efter det jättejobbiga passet hon gick igår hos Maria. Hon har säkert träningsvärk skulle jag tro. Inlägg och film om träningen kommer upp imorgon!
 
 
 
Söt! ♥

Kommentarer
» Annika

Härlig bild!

2014-06-03 | 12:20:51
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback