Håkan Hellström

2014-06-08 | 20:54:52 | Allmänt | 1 Kommentarer
Hej alla fina! Anledningen till brist på inlägg här beror som ni ser på rubriken på Håkan Hellström. Efter att ha dressyrat lite med Pärlan i fredags stack jag hem till Hanna och sov där inför konserten.
 
Vi gick på lördagen upp halv 6 och var på Ullevi till kl 7 då köandet började. Vi fick numrena 715 och 716 efter kanske en halvtimme/timmes köande och sen var det bara att börja köa "på riktigt". Hela 14 timmar fick vi vänta innan det blev dags för Håkan att gå på scenen. Vi kom in på själva arenan vid halv 6 så det var inte 14 timmar i den trånga, svettiga kön tack och lov. I vilket fall som helst så var konserten sååå värt det. En av de bästa sakerna jag varit med om utan tvekan! Det var så fantastiskt och Håkan är bara underbar. Bästa konserten jag någonsin varit på! Det hjälpte ju dessutom att vi var nästan längst fram vid scenen
 
Kom hem imorse vid halv 5 och fick 1,5 timmes sömn innan det var dags att gå upp för att gå till jobbet. Fml. Jobbdagen har gått lite sådär, är inte säker på att jag faktiskt ens varit vaken hela tiden utan mest gått runt som en zombie. Som tur är var alla borta på tävlingar så det var bara jag där större delen av tiden. Fick allting gjort i alla fall, det var en rätt så lugn dag skönt nog.
 
I alla fall så fattar ni nu varför bloggningen varit lite sisådär. Nu kommer det att vara som vanligt igen och ni kan vänta er ett inlägg om hur det gick att rida dressyr på Pärlan. Det var väldigt intressant kan jag säga!
 
Lite bilder från konserten från aftonbladet. Kan ni fatta att vi slog publikrekord med dryga 69 000 människor!!!
 
 
 

Kommentarer
» J U L I A

Ååh vad kul att den blev lyckad! Var också på konsert och köandet ÄR värt det, haha..

2014-06-16 | 22:38:01
URL: http://juliaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback