Onsdag!

2014-06-25 | 10:19:45 | Allmänt | 1 Kommentarer
Godmorgon allihop!
 
Jag är frisk, hästarna mår bra, livet är allmänt underbart just nu. Ezmeralda ska få på en sko imorgon så att vi kan åka på sadelprovningen på lördag ändå. Skönt att det löste sig! Igår var jag inne i Borås med en kompis och passade på att ta en sväng in på MyOne för att köpa ett par boots. Nu ska hon ha dem på sig i hagen så kommer förhoppningsvis inga nya skor ramla av. Hästarna ska även få byta hage idag till en mindre stenig hage så att det blir mindre chans att skorna ramlar av. 
 
Gjorde även ett spontanköp och köpte med mig ett supersnyggt limegrönt schabrak med matchande lindor på MyOne, kunde inte hindra mig själv haha. Det kommer i alla fall att se supersnyggt ut på Zessan, det är jag helt säker på.
 
Idag ska jag förutom att byta hage på hästarna rida Gloi en sväng ikväll och lastträna Ezmeralda så att hon också får komma ut och röra på sig utanför hagen en stund.
 
Ha en bra dag hörni!
 
 Favoritbilden ♥

Kommentarer
» Hanna

Åh vilken fin bild på dig och hästarna!

2014-07-05 | 20:42:35
URL: http://nordsvenskarandi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback