Sjuk igen, Turbo & tappade skor

2014-06-19 | 20:31:17 | Allmänt | 0 Kommentarer
Började sommarlovet med att bli sjuk, yay! Dunderförkylning, bihåleinflammation och en fruktansvärd hosta så har mest legat inne nu såhär första veckan på lovet. Både Gloi och Ezmeralda blev skodda i söndags så jag var väldigt taggad på att äntligen få rida igen så fort jag blev frisk, men nejdå. Tre dagar senare hade lilla fröken dragit av en sko igen. Vet inte hur hon lyckas ärligt talat... 
 
Så eftersom jag varit sjuk och Ezmeralda utan skor kan ni nog lista ut att det inte blivit mycket hästigt gjort. Har lasttränat Zessan lite nån dag, men det är typ allt. Däremot så har jag spenderat mycket tid med lilla Turbo, våran bordercollie valp som vi haft nästan en vecka nu. Han är det absolut sötaste som finns ärligt talat och jag kan knappt tänka på hur det var utan honom, han är redan en sån självklar del av familjen liksom.
 
Bjuder på lite bilder!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback