Studiedag!

2014-03-10 | 11:54:59 | Allmänt | 0 Kommentarer
Det blev långhelg för min del eftersom vi har studiedag idag, superhärligt! Fick sovit en timme längre än vanligt och pysslat lite extra i stallet på morgonen vilket var jättemysigt. Sen har jag varit en sväng hos tandläkaren och fixat lite här hemma.
 
Om någon timma ska jag möta Sanna och så ska vi dra oss bort till stallet för att rida. Planen är att rida bort till paddocken och sätta upp lite hinder. Har inte hoppat Z på evigheter så det kommer att bli roligt. Det finns bara stöd och bommar till tre hinder där borta, men jag var lite sugen på att sätta upp nån slags kombination för att träna på att hon ska vänta på mig och inte bara rusa på och kasta sig över hindren. Men vi får se helt enkelt!
 
Igår så var vi ute alla tre på en mysig tur i solnedgången. Jag red Gloi och hade Zessan som handhäst och båda hästarna skötte sig helt okej med tanke på att det var ett tag sen vi gjorde så. Ezmeralda var kanske lite väl svårkontrollerad och ville helst gå i sitt eget tempo och Gloi stressade alldeles för mycket, men stundvis var det bra i alla fall.
 
 
Från sist vi hoppade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback