Planer för dagen!

2014-05-14 | 14:34:40 | Allmänt | 1 Kommentarer
Gick och la mig ungefär vid halv åtta igår och vaknade sen imorse kl 11. Planen var egentligen att bara vila lite och sen försöka plugga en stund, men nej, tydligen så somnade jag. Mådde inte så bra igår så hade ändå planerat att vara hemma idag. Nu har jag varit hemma och bara tagit det lugnt under dagen och kommit ikapp på lite tv-serier. Känner mig mycket bättre nu faktiskt så det blir både skola och tävling imorgon, härligt!
 
Det ska regna en hel del här om någon timme så jag tänkte hålla mig inne och plugga inför nationella imorgon tills det slutar. Sen blir det att dra sig ut och plocka bort hästarna till stallet. Gloi ska få en lite längre promenad och få röra på sig ordentligt. Vi var inte ute igår eftersom det regnade massor och jag inte mådde så bra, men idag kör vi. Z hade jag tänkt longera lite innan vi rider. Vill verkligen få kollat på hennes galopp då det kändes så fruktansvärt konstigt häromdagen. Känns lite dumt att åka och tävla om något är fel även om det bara är minihöjder.
 
Efteråt ska hon få sig en dusch då hela hästen nästan är mer grön än grå just nu och sen får hon ha ett tunt utetäcke på sig så att hon håller sig ren och torr tills imorgon.
 
 
 

Kommentarer
» Kim

Sv: Vad roligt! "Min" tjej är från Frankrike! :)

2014-05-14 | 15:43:17
URL: http://kimdahl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback