Regn...

2014-05-12 | 17:38:07 | Allmänt | 2 Kommentarer
Hade såna jätteplaner för dagen, men just nu känns det inte som att jag kommer att få något gjort, suck...
 
Planen var så att jag så fort jag kom hem skulle ta bort Z & Gloi till stallet så att ingen blir lämnad ensam i hagen när jag håller på med den andra. Sen skulle Gloi först longeras. Han är klar med sin medicin nu och vi har även väntat 4 dagar som veterinären sa så nu är det äntligen dags för en utvärdering. Förhoppningsvis kan han bli friskförklarad och få gå ut i stora hagen tillsammans med Z och även börja sättas igång lite smått.
 
Sen så skulle jag och Ezmeralda ut och rida en sväng. Hon har haft sommarlov och vilat från allt vad ridning heter i nästan två veckor nu och nu ska vi börja sätta igång igen. Har en del inplanerat så vi behöver börja bygga på schemat lite så att hon kommer igång så bra som möjligt.
 
Men som det ser ut nu så är vädret verkligen fruktansvärt tråkigt och det känns inte roligt för varken mig eller hästarna att tvinga ut dem ur hagen och börja ställa massa krav på dem. Ska avvakta en stund och hoppas på att det blir bättre väder snart annars får det väl vara.
 
 
Visst har hon blivit snygg? Hon håller på att bli helt apelkastad! :)

Kommentarer
» Tuva

Svar: Åh vad roligt, det är ju då man kommer som häst :')

2014-05-12 | 20:30:04
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
» Jonna

Åh vad fin!

2014-05-12 | 20:50:51
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback