Sovmorgon!

2014-05-03 | 11:21:43 | Allmänt | 1 Kommentarer
Idag kunde jag för första gången på länge ta en rejäl sovmorgon. Var på Liseberg igår och var inte hemma förrän väldigt sent så en sovmorgon var faktiskt väldigt skönt även om jag annars brukar vara väldigt morgonpigg. Hästarna fick gå ut på bete igår morse innan jag åkte in till stan så nu är det slut på allt slit med mockning och tidiga morgnar. Superhärligt!
 
Idag ska Zessan och jag ut på en uteritt hade jag tänkt. Troligtvis så blir det att vi drar ut och tuggar asfalt en sväng. Har i princip tröttnat på alla rundor vi har på grusvägarna vi har här i närheten eftersom vi rider där så ofta så att rida på asfalt en sväng för att komma till lite vägar vi inte är på så ofta kommer att vara värt det. Dessutom så är det bra miljöträning. Lilla fröken Z är inte helt trafiksäker än även om vi jobbar på det.
 
 
 
 
 

Kommentarer
» Theresia

Åh vilka fina bilder du har i hedern! :D

2014-05-03 | 11:31:03
URL: http://thema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback