Spontantävling

2014-05-12 | 20:51:00 | Tävlingar | 1 Kommentarer
Fick reda på igår att jag tydligen hade gått med på att åka till Fritsla och träningstävla på torsdag. Hade helt glömt bort att jag sagt att jag skulle med, men Linda erbjuder sig att köra dit mig och Z så jag säger inte direkt emot!
 
Har anmält mig till 40 & 50 cm precis som förra gången så får vi se om vi kommer runt båda felfritt den här gången. Funderade lite på om jag kanske skulle våga anmäla till 50 och 60 istället, men i och med att hon dels vilat två veckor nu och dels bara varit ute och hoppat en gång tidigare så känns det bättre att köra lite "safe". Vi har ju inte hoppat något alls sen sist så det är bättre att vi får skutta runt på lite lägre höjder. Förra gången så hade vi ju problem med grinden de satte upp på 50 så det blir nog bra att vi får testa på den igen, nu har hon ju ändå hoppat den en gång tidigare.
 
Ska i vilket fall som helst bli superkul! Tänkte att hon får ridas en lite längre skrittrunda imorgon, en kortare runda med lite trav och galopp på onsdag och sen tävlingen på torsdag då. Känns lite dumt egentligen att åka iväg så fort jag har börjat sätta igång henne, men det ska nog inte bli några problem om vi tar det lugnt.
 
 
Söta Victoria och Pia (som Z delade transport med) sist vi var i Fritsla

Kommentarer
» Lilly

Vilken söt bild!

Just nu deltar jag i en omslagstävling, och det skulle betyda hur mycket som helst om du skulle vilja rösta 5-stjärnigt på mitt bidrag! http://captavling.idg.se/hart-mjukt-2/ . Kramis!

2014-05-12 | 23:34:08
URL: http://liilly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback