Veckoplanering v.22

2014-05-26 | 10:59:00 | Allmänt | 2 Kommentarer
Måndag: Skritta ut på Zessan med Sanna & Gloi
 
Tisdag: Är i Göteborg hela dagen med skolan. Hästarna vilar.
 
Onsdag: Längre uteritt på Z. Ev. ska jag bort till Svingsåsen och rida Pärlan :) Skritta Gloi om inte mamma hinner göra det.
 
Torsdag: Uteritt/Paddock/Dressyr på åkern för Z. Ev. rida Pärlan. Skritta Gloi.
 
Fredag: Träningstävling i hoppning med Ezmeralda i Fjärås. Hoppar 40 & 50 cm. Skritta Gloi.
 
Lördag: Ev. Maria-träning på kvällen. Hästloppis i Horred på morgonen. Jag eller mamma skrittar Gloi.
 
Söndag: Jobba. Skritta Gloi med Z som handhäst.
 
Som ni ser blir det en rätt så fullspäckad vecka för oss som har blivit lite sommarlata nu och mest chillat. Z ska få gå rätt så mycket så fort hon fått på sig en sko och jag hoppas att det kommer att funka. Även Gloi kommer att få motionera mycket, korta sträckor, men ändå mer regelbundet än innan. Sen så ska jag få rida Pärlan lite i veckan så mycket som jag hinner eftersom Hanna är i Spanien denna veckan. Ska bli superkul då jag aldrig ridit henne innan!
 
 
 
 

Kommentarer
» Anita

Så vacker bild

2014-05-26 | 13:36:14
URL: http://siliiins.blogg.se
» Anonym

jättehärlig bild :)

2014-05-28 | 09:10:49
URL: http://nattstad.se/agnesmalmborg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback