Tävlingsdebut!

2015-04-22 | 20:56:13 | Ezmeralda | 2 Kommentarer
Nu är Ezmeralda anmäld till sitt livs första dressyrtävling! Andra kanske skulle börjat lågt, men inte vi inte - nej nu ska vi starta LA:4...! Känner att det kanske inte är det klokaste valet, men har en kompis jag tränar tillsammans med som inte vågar debutera LA själv och iochmed att vi jobbat med programmet på träningarna nu och våra hästar är rätt jämna nivåmässigt så tänkte jag varför inte. Men det har känts rätt bra med dressyren på senaste tiden så jag är taggad. Och so what om vi kommer sist och får dåliga procent, det ska bli roligt ändå!




Kommentarer
» Tuva

spännande! Lycka till :)

2015-04-23 | 07:14:25
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
» Camilla

Oj vad roligt, ska bli super skoj att läsa om det sen =D Håller tummarna att det går så bra det bara kan..

Ääää sikta högt på en gång vett jag ;D.. Kommer nog gå väldigt bra för er =)

2015-04-23 | 08:47:16
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback