Tävlingsoutfit avklarad!

2015-04-23 | 16:08:01 | Allmänt | 1 Kommentarer
Idag missade vi tyvärr älskade Flyinge-dagen då vi skrev nationella prov i svenska på förmiddagen i Lund och då var det inte värt att ha några Flyinge-lektioner sen i och med att en del hade förlängd skrivtid osv. Istället fick vi resten av dagen ledigt och för oss som blev klara tidigt var det en bra stund! Jag, Line, Sofia, Annie och Emelie drog därför en sväng in till Nova för att handla lite och såklart en runda på Hööks.
 
Min tävlingsoutfit är nu komplett då jag fick med mig ett par supersnygga vita ridbyxor och en tävlingstopp, båda vackert blingade såklart, kan man inte vara bäst måste man glittra mest istället! ;) Nej, men skämt åsido så var jag väldigt nöjd med mina inköp och jag ser verkligen fram emot kommande tävlingar nu, det ska bli jätteroligt.
 
Nu ska jag faktiskt dra mig bort till stallet, ska hoppträna för Anders Grane vid 6, vilket också ska bli jätteroligt. Anmälde mig lite spontant i förrgår för att jag kände "varför inte?" liksom. Dessutom går lilla Z så mycket dressyr nu så hon förtjänar att få göra något roligt också.
 
Hörs mer ikväll med sammanfattning av träningen!
 
 
 

Kommentarer
» corneliaeriksson.blogg.se

Det ser snyggt ut :)

2015-04-23 | 16:27:25
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback