Dagens Nisse

2015-02-19 | 22:14:57 | Allmänt | 0 Kommentarer
Lille Nesco var superfin idag kan jag glatt meddela. Vickan värmde upp honom så jag fick äran att rida den redan uppvärmda Nisse idag. Verkligen en stor skillnad mot sist när det var jag som värmde upp honom.
 
Han var väldigt, väldigt mysig och verkligen jättefin att rida. Vi gjorde öppnor, slutor, skänkelvikningar och lite galoppombyten och han kändes jättetrevlig i formen och så, men sen skulle jag testa att rida igenom LC:2 programmet och då försvann helt plötsligt alltihop. Han körde upp huvudet och ville inte alls och det tog ett bra tag att få tillbaka honom i en trevlig form sen, men med mycket böjda spår, skänkelvikningar och öppnor blev han riktigt fin igen.
 
Det var i alla fall jättemysigt och jag ser fram emot nästa gång vi ska dit och rida.
 
Hoppas ni också haft en bra dag!
 
Vicki & Nisse igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback