Snabbvända till Fotskäl

2015-05-03 | 15:49:42 | Allmänt | 2 Kommentarer
Nu sitter jag återigen på snabbtåget mella Göteborg och Lund, känns som att det bara var igår jag senast gjorde det och det var det ju nästan också... Har i alla fall hunnit med en del på min lilla snabbvisit hemma; gått på bio med bror, varit och pratat med chefen för mitt sommarjobb, träffat underbara vänner och familj och även övningskört en del. Helt klart en bra helg trots att jag tyvärr inte fick chansen att vara med på vårpicknicken idag då det hade blivit alldeles för sent att ta sig hem då. Tråkigt då jag sett fram emot det, men det är bara att acceptera liksom.
 
Ezmeralda har haft det bra i helgen tror jag. Fredag morgon var ju jag ute och dressyrade med henne supertidigt och sen har hon fått nya skor och varit ute på terrängbanan med bästa Sofia igår. Idag ska faktiskt jag få rida min lilla sessa, får hjälp med att fixa henne och byter bara om och går raka vägen till ridhuset när jag kommer hem. Lyxigt värre! Kan lugnt säga att mina vänner slår allt ♥
 
Ha det så bra hörni så skriver jag mer ikväll! Något speciellt ni vill läsa om?
 
Älsklingsskruttan <3

Kommentarer
» Tuva Björnwall

Åh finaste ni!

Svar: Tack <3

2015-05-03 | 19:37:12
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
» Camilla

det är skönt när man har vänner som hjälper till =)

2015-05-04 | 14:31:37
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback