Mys med Vampire Diaries

2013-03-31 | 22:54:29 | Allmänt | 2 Kommentarer
Godkväll på er eller nåt, haha. 
 
Sommartiden gör mig väldigt förvirrad måste jag bara säga. Jag kom hem från stallet för en stund sen och det kändes som att klockan var typ nio, vilket är en rätt normal tid för mig att komma hem om jag är där lite senare, men så är klockan nästan halv elva! Jag blev lite chockad kan man säga... Men det var i alla fall väldigt mysigt att vara i stallet. Jag ställde upp henne på gången och bara pysslade med henne en lång stund. Hon tyckte att det var väldigt skönt, även fast hon hellre hade velat att jag skulle stått och borstat henne i ansiktet hela tiden. Det älskar hon! Sen fick hon lite lusern till kvällsmat i sin box och såg rätt nöjd ut med det.
 
Nu har jag bäddat ner mig i soffan med iPaden, gosiga filtar och en kopp te. Tänkte se på det senaste avsnittet av Vampire Diaries innan jag går och lägger mig. Älskar VD det är så sjukt bra! Någon som håller med? I alla fall så får ni ha en bra kväll så hörs vi imorgon :)
 
 
Instagrambild

Kommentarer
» Isabel ♡

Fin häst! ♡

2013-04-01 | 00:22:09
URL: http://bellspace.blogg.se
» Tilde Wrangell

Vampire Diaries ÄGER! är helt förälskad

2013-04-01 | 11:20:26
URL: http://tiildew.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback