Ovanlig morgon

2013-03-04 | 07:47:47 | Allmänt | 0 Kommentarer
Denna morgonen blev lite ovanlig kan man säga... Hittade en helt förvirrad tupp från granngården precis utanför Ezmeraldas hage. Försökte fösa honom tillbaka hem, men han var lite vimsig och rätt korkad och sprang åt alla möjliga håll. Bland annat var jag tvungen att krypa in under en lastbil för att få ut honom. Tillslut fick jag tag på honom inträngd i en väldigt snårig buske.  Så historien slutade lyckligt haha :)
 
Idag får Ezmeralda en promenad eftersom hon var så jätteduktig igår. Ett inlägg om ridpasset kommer upp senare. Jag har dessutom ännu mer skolarbete som måste göras klart. Suck... Men det är bara två veckor kvar i skolan, sen går vi på prao och efter det är det påsklov. Härligt värre!
 
 
Min fina igår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback