Så var det måndag igen

2013-03-25 | 06:40:54 | Allmänt | 3 Kommentarer
Jag taggar för sista veckan med prao nu. Ska byta klass denna veckan och istället vara hos 1B. det blir nog bra det med hoppas jag. Och solen fortsätter att skina, härligt! Kan ni fatta att det är påsklov nästa vecka? Grymt skönt!
 
Idag måste jag gå en och en halv timma hem när jag har jobbat klart, så det blir väl kul med en massa motion. Eller inte... Men det är som det är och jag får ju i alla fall röra på mig ordentligt! Min kondition behöver verkligen förbättras så det är egentligen bara bra.
 
Vi får väl se hur trött jag är efteråt, men Ezmeralda ska longeras tror jag. Om det finns nån åker med tillräckligt bra underlag. Annars tar vi bara en promenad eller nåt så att hon också får sträcka lite på benen.
 
Och vill passa på att säga att vi hade besöksrekord igår igen! Ni är bara bäst! tack för att ni tittar in och lämnar så fina kommentarer, de sätter verkligen ett leende på mina läppar.
 
Ha en bra dag allihop!
 
 
Förhoppningsvis kommer våren på riktigt nu!

Kommentarer
» annie

Sv, han ser ut som ett större format av en b-ponny i verkligheten! ;) Fin blogg förrästen!

2013-03-25 | 09:32:21
URL: http://anniejosefssons.blogg.se
» Stockholmsjenna - En del av HorseSpot

Åh jag längtar också tills våren är här på riktigt!
SV: Tack! Ja, det är riktigt jobbigt med alla mediciner som ska tas. Man märker det på kroppen att den säger emot lite nu.

2013-03-25 | 10:04:50
URL: http://stockholmsjenna.se
» J O Y ▲

Fin bild!

2013-03-29 | 15:16:23
URL: http://joysilver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback