Bloggtips

2013-08-17 | 12:00:00 | Inspiration | 1 Kommentarer
Jag följer rätt så många bloggar och det skulle bli alldeles för långt ocm jag tipsade om dem allihop. Men här får ni tre tips på bra och läsvärda bloggar i alla fall!
 
www.dressyrponny.se – Det här är en av mina absoluta favoritbloggar som drivs av Tussie, en 11-årig tjej, som precis som jag just nu utbildar en unghäst. Hon skriver verkligen grymt moget och bra för sin ålder och uppdateringen är alltid bra med många varierande inlägg. Som grädde på moset är hennes supersöta Aladinn halvt lusitano. Snacka om likt Ezmeralda!
 
 
 
 
www.eventingbyelsa.blogg.se – En blogg med ett ekipage som satsar fullt ut på fälttävlan. Jätteinspirerande att läsa om för mig som är lite nyfiken på att testa på fälttävlan och mycket inspirerande inlägg.
 
 
 
www.schnailgull.blogg.se – Ännu en unghästblogg, denna gången fokuserad runt arabstoet Witezz, som faktiskt är lika gammal som Ezmeralda. Jonna skriver mycket med bra åsiktsinlägg och låter läsarna ta del i hennes utveckling med Witezz men även med andra hästar eftersom hon också tävlar ponnytrav ibland. En jättefin och läsvärd blogg! Lyckades inte få upp någon bild, men klicka in ändå!
 
 
 
 

Kommentarer
» norinjonna.blogg.se

Men åh! Gud va gullig du är! :)

2013-08-18 | 00:23:40
URL: http://schnailgull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback