Godmorgon

2013-08-28 | 07:48:41 | Allmänt | 0 Kommentarer
Idag skulle jag gissa att det blir en lång och rätt så fullspäckad dag med både lång dag i skolan och massor att göra här hemma. Eftersom hästarna ska tas in i helgen så måste ju stallet bli klart och det är en hel del kvar kan jag tala om. Så några timmar ska läggas på det idag för att förhoppningsvis bli rätt så klar.
 
Ezmeralda ska jag nog promenera med idag också. Om jag försöker mig på att longera eller rida kommer nog den där skon flyga av snabbare än blixten och då blir Ezmeralda fast i hagen tills hovslagaren kan komma eftersom hon blir så otroligt ömfotad. I vilket fall så tror jag att det är nyttigt för oss båda att umgås från marken och bygga upp lite av den där respekten igen.
 
Igår fick jag dessutom ett paket på posten med lite fina grejer till Ezmeralda, kan ni gissa vad? Kommer lägga upp bilder och så i eftermiddag, är verkligen jättenöjd!
 
Gammal bild från i april

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback