Let's go!

2013-02-25 | 16:50:45 | Allmänt | 1 Kommentarer
Nu har äntligen designen kommit upp! Den är gjord av Johanna Berglund som är jätteduktig. Om du också vill ha en design av Johanna, klicka dig in på hennes blogg HÄR! Du kommer inte ångra dig, jag lovar!
 
I alla fall så kommer jag köra igång bloggen på riktigt nu och om det är något speciellt ni vill läsa om är det bara att säga till. Det här är första gången jag bloggar själv, så jag ska göra mitt bästa. Har inget emot konstruktiv kritik, är det nåt jag kan förbättra – skicka en kommentar!
 
 
Sötis!

Kommentarer
» Josefine och Ida!

Hej!
Jag undrar om du hade velat göra länkbyte med oss!

//Josse och Ida

Svar: Hej! Ja det skulle jag kunna göra!
hopelessdreaming.blogg.se

2013-02-25 | 17:13:38
URL: http://www.ponnymupparnass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback