Det här ska jag kolla efter på Falsterbo

2013-07-08 | 14:59:00 | Utrustning | 1 Kommentarer
Jag har faktiskt sparat ihop en hel del pengar nu så det ska bli kul att se vad jag får med mig hem från Falsterbo. Det är alltid lika roligt att gå på hästmässor för det finns så mycket fint att titta på och man vill nästan ha med sig allt hem, haha. Även fast inte ens hälften är grejer man behöver... Detta är det jag i nuläget har tänkt kolla på:
 
  • Svarta lädertyglar. Behöver detta till mitt ny-gamla svarta träns som jag just nu har ett par bruna tyglar till. Inte det snyggaste direkt...
 
  • Ridbyxor. Äger i nuläget typ fyra par, varav hälften har diverse hål på sig så nya ridbyxor är ett måste!
 
  • Ett rött schabrak skulle vara så grymt snyggt på Ezmeralda och dessutom passa perfekt till våra röda senskydd...
 
  • Vanligt tredelat bett. Vi misstänker att det vi har nu är aningen förstort så vi ska testa en mindre storlek på henne och se om det funkar bättre.
 
Sen få vi väl se om jag hittar något av det jag söker eller om det bara blir andra grejer. Kul ska det bli i vilket fall!
 
 
 
 
 

Kommentarer
» Daniela - Mot Nordiska mästerskapen i fälttävlan!

Åh vad kul! Önskar jag också kunde åka till falsterbo i år. Får bli nästa år för mig istället :( Vilka dagar ska du vara där? :)

Är Ezmeralda en storhäst eller en ponny?

2013-07-08 | 21:15:10
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback