Nattsudd

2013-07-08 | 00:27:07 | Allmänt | 3 Kommentarer
Jag kan lika gärna slänga upp ett "live-inlägg" nu när jag ändå sitter och har bloggen uppe. Jag har vänt på dygnet rätt så rejält de senaste veckorna och det är ju lika bra att ta vara på nätterna när man ändå är för pigg för att sova. Just nu sitter jag och försöker få till lite tidsinställda så att bloggen inte ska stå tom när jag är nere i Falsterbo och väntar dessutom på att iTunes ska få laddat ner mina låtar någon gång. Jag köper alltid lite ny musik att lyssna på när jag ska iväg längre sträckor för att slippa ha tråkigt på långa resor med t.ex tåg eller flygplan. Hittills går det inte jättebra med varken eller faktiskt, men det kommer nog.
 
Är det något speciellt ni vill läsa om under tiden bloggen bara kommer att bestå av tidsinställda? Och ja, inlägget om Charm är på väg. Jag tyckte att det kanske skulle vara lite passande att det komemr upp på årsdagen för hans död som är nu på tisdag...
 
Ha det gott så hörs vi mer imorgon!
 
Bara älskar den här bilden! Den känns fridfull och somrig på samma gång liksom :)

Kommentarer
» Maja

Åh, vilken mysig bild!
Din blogg är så himla fin!

Testade du att rida i halsring förresten, isåfall, gick det bra?

2013-07-08 | 00:54:41
URL: http://mirakelponnys.blogg.se
» Tuuli Elmgren

Sv; Åh tack så jättemycket!
Ja, inte konstigt att han ryckte så med huvudet när han hade ett för litet bett, sadel som gled och en ryttare som satt riktigt dåligt i sadeln (;

2013-07-08 | 09:41:09
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
» Maja ~ Ryttarinnornas

Åh fin bild! :) Längtar till inlägget om Charm!

2013-07-08 | 16:08:56
URL: http://ryttarinnornas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback