Ny vecka!

2013-07-01 | 10:54:22 | Allmänt | 1 Kommentarer
Idag ska jag precis som igår lastträna en liten stund. Igår skötte hon sig verkligen jättefint och problemet låg inte i att få in henne i transporten, det var att få henne att inte mangla över mig när hon skulle gå in. Tycker verkligen att hon gör stora framsteg och med ännu lite mer träning kommer våra lastproblem att vara ett minne blott. Däremot hade jag tänkt att vi idag ska ha stängt framluckan och gå in i transporten för att sen backa ut istället för att gå igenom. Det blir lite spännande att se hur hon reagerar på det!
 
Ikväll ska jag och mamma rida ut en sväng i skogen. Jag ska testa att rida med eggbettet på det andra tränset och se om det blir någon skillnad.
 
Vad ska ni ha för er idag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
» Frida A.

vilken fin häst på bilden! Får du inte skav av att rida i shorts? :O

2013-07-01 | 12:42:46
URL: http://www.fanderssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback