Godmorgon!

2013-06-23 | 10:09:49 | Allmänt | 1 Kommentarer
Som vanligt så blir man inte direkt bortskämd med sol i det här landet. Nejdå, regn ska det vara! Om man kollar på väderprognosen så ska det vara regn varenda dag i mer än en vecka framöver. Suck... Det är väl bara att hoppas att de har fel.
 
I vilket fall så är det en ny dag och jag har verkligen tröttnat på att bara slappa och göra ingenting. Jag vill göra nånting vettigt och faktiskt ta vara på den lediga tiden istället för att bara slösa bort den. Har lite ideér jag går omkring och funderar på så vi får väl se hur det blir! Idag hade jag faktiskt tänkt longera Ezmeralda, det var ett tag sen. Så det ska jag göra ikväll, när det slutat regna.
 
 
 
 
 

Kommentarer
» Maja ~ Ryttarinnornas

Vad synd att det regnar så mycket hos dig :( Här har vi tur att ha sol idag i alla fall, haha :)

2013-06-23 | 10:57:24
URL: http://ryttarinnornas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback